Sivut

perjantai 27. syyskuuta 2019

VISUAALINEN MYYNTITYÖ- pt2

SEINÄESILLEPANO:

Visualistin työnä on houkutella asiakkaita ja laittaa heidät kokemaan ainutlaatuisia kokemuksia & helpottaa asiakkaan ostopäätöstä! hyvän markkinoinnin avulla myös...

  • Houkutellaan myymälään.
  • Lisätään myyntiä.
  • Ostaminen tehdään yksinkertaiseksi ja helpoksi.
  • Parannetaan palvelua.
  • Lisätään tehoa mainintaan. 

Mahdollisemman yksinkertainen esillepano on aina parempi.

Esillepano on yksi tärkeimmistä töistä ja siihen kuuluu myös seinäesillepano josta kerron nyt muutaman asian teille!

  •   Liikkeissä on yleensä kylmät ja kuumat alueet.
  •  Visutyöt lasketaan neliöittäin.
Asiakas hakee elämyksiä, haluaa viettää paljon aikaa myymälässä & esillepano on ideoiden tuottaja ja tavoitteena on saada asiakas ostamaan kokonaisuuden, ei vain yhtä tuotetta.

KOHTAAMISJÄRJESTYS:

  • Etutila (ykköspöytä, A-alue)  -siihen tulee uutuudet, ajankohtaiset & kamppanjatuotteet.
  • Keskitila - perusvalikoima
  • Seinustat - näyttävästi esillä, mainosmateriaalia.

AMMATTISANASTO:

  • Fronttaus /etuveto
  • First in, first out
  • Face
  • Lukusunta
  • Tehoneliö
  • Hyllykartta


1 kommentti: